mexico

Monday, 25 April 2016 35 comments

 
 
No dobra trochę ściemniam, to nie Meksyk...może innym razem;) Tak sobie zresztą o tym Meksyku po cichu marzę...Tym razem Fuerteventura ale zarówno okoliczności przyrody jak i moja super kolorowa kiecka kojarzą mi się jednoznacznie.
Spódnica na tyle dała po oczach, że reszta raczej minimalistyczna i stonowana. Proste body czy top i denimowa torba oraz wygodne klapki dziadka stworzyły look w którym czułam się naprawdę swobodnie a przy tym mega kobieco:)
Taki hippie styl najbardziej mi ostatnio pasuje...no cóż pogoda mnie chyba rozleniwia...Jedyne niebezpieczeństwo jest takie że można sobie przydepnąć spódnicę;)))
 






 
 









 
 
 
Foto  MICHU
 
spódnica maxi/ maxi skirt Boohoo.com
body/one pieces Boohoo.com
top/top crop Zara
torba/denim bag Zara dział dziecięcy
okulary/sunnies Primark
klapki/flip flops Coolway Spain


35 comments:

  1. Jessssuuu jak pięknie!!!! Zdjęcia jak z katalogu, obłędnie to wyszło.
    P.S. ja tym razem przeprowadziłam się nie daleko, jestem nadal w Polsce ;) Buziaki Kochana :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziekuje:** Powiem Michowi sie ucieszy, jak mijalismy przyczepe to krzyczalam ze musimy sie zatrzymac bo fajne tlo do zdjec!Szczesliwie altfit mi pasowal, gdybym miala inne ciuchy tego dnia nie byloby meksykanskich klimatow. A przeprowadzka to zawsze przeprowadzka, zawsze to pakowanie tobolow i dodatkowe sprzatanie. Nic fajnego.

      Delete
  2. Zakochałam się w tej spódnicy. Cudowna jesteś Ty i ona :-)

    ReplyDelete
  3. Rzuciłam okiem na rzeczy w sklepie Boohoo są świetne. Wysyłają do Polski ?

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw.
    Styl BOHO uwielbiam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  5. E tam! Od razu przydeptać! Dasz radę! Super spódnica, bardzo Ci pasuje taki styl.
    Dużo kolorów ale to chyba dobrze! Jest wesoło i radośnie. Serdecznie pozdrawiam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah! Wiem co mowie bo juz dwa razy mialam taki wypadeczek i raz bym w samych majtkach zostala;) Pozdrowionka:**

      Delete
  6. AAAAAA!
    CUDNIE!!!
    Naprawdę patrzę na zdjęcia i się zachwycam. I stylizacją, i Tobą, i klimatem zdjęć. BOMBA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej dzieki!!! Nie sadzilam ze az takie wrazenie zrobie, tym bardziej sie teraz ciesze:) Usciski :**

      Delete
  7. Rzeczywiście, jak Mexico! Gdybyś nie napisała prawdy to bym uwierzyła, że tam właśnie jesteś:)
    Przepiękna spódnica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłam napisać...ale nie jestem kłamczuszkiem;))

      Delete
  8. booooska....... boska Ty

    A prawdziwego Mexico Ci zycze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Aniu, może kiedyś się spełni:)

      Delete
  9. Wow super zdjęcia, extra widoki. :) Spódnica równie obłędna... Mam nadzieję, że nie słodzę zbytnio, ale jak zobaczyłam te zdjęcia to myślałam, że to całkiem poważna sesja do jakieś gazety.:) Wszystko się zgrało.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serio serio?? :) Ale nam się z Michem w takim razie udało obfocić! Bardzo się cieszę i dziękuję za tak miły komentarz:*

      Delete
  10. Ostatnio odwiedziła mnie znajoma Meksykanka. Fajny kraj, ładne .ubranie nosisz.

    ReplyDelete
  11. Kolorowym motylem jesteeeeeeś!!!!!!!!!! No pięknie!!! Już się na insta zachwycałam i wciąż mi szczena opada!!!
    Dodam jeszcze, że nie tylko pięknie, ale i seksi;)
    A Meksyk na pewno też odwiedzisz:))
    Buziaki!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O motylu znam jeszcze "motylem byłam ale utyłam" ;)) A tak serio to się cieszę że się podoba:)Z tym Meksykiem mam taką nadzieję...może kiedyś się uda:)

      Delete
  12. Wcale się nie dziwię, że ta pogoda rozleniwia Cię- też bym pewnie celebrowala ją na maxa, bo u nas przymrozki wrocily i wczoraj snieg padal grrrrr także teraz chyba znow bedziemy zmuszeni powyciągać wszystkie zimowe ciuchy z dna szafy, co bardzo mnie przeraza grrrrrr


    piękne wygladasz kochana, aż nie mogę oczu napatrzeć <3
    piękne kolory, piękne miejsce- a te biale domki i niebieskie okiennice mega szarpnęly mnie za serducho <3

    ta spódnica jest boska <3

    buziaki :*
    Daria

    i dziękuję, za tyle komplementow u mnie- nie sądzilam, że az tak ten zestaw się przyjmie :)
    odpowiedzialam pod postem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wkurzaj się na to na co nie masz wpływu, pogody nie zmienisz. Pozostaje Ci grzecznie czekać na lepsze czasy;) Niedługo się wymodzisz, już się nie bój. Też lubię te niebiesko białe klimaty i to bardzo:) A komplementy były szczere więc przyjmij na klatę! Buziole:**

      Delete
  13. Genialne zdjęcia! Wyglądasz niesamowicie, a te okulary są boskie!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki:) No widzisz takie miałam szczęście w Primarku i jeszcze za 3 funciaki w dodatku:)

      Delete
  14. Tu falda me ha entusiasmado!!!
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Boski klimat zdjęć, a stylizacja jak już pisałam na Instagramie, mega mi się podoba!! <3

    MERI WILD BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jak Tobie się podoba to ja już w ogóle jestem przeszczęśliwa:)Dzięki :*

      Delete
  16. Podobnie jak Iza - jakbyś nie napisała, to bym myślałam ze to serio Meksyk!!

    Tobie nie tylko ostatnio, ale generalnie w ogóle zawsze pasuje taki hippie style!! Wspaniale ! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No chyba pasuje, bo się w nim dobrze czuję. Czasem mam odskocznię bo już mnie męczą te wszystkie frędzle, aplikacje i w ogóle a potem potulnie wracam...ale i tak mieszam wszystko. Nie lubię się ograniczać;)

      Delete
  17. spódnica jest genialna! bardzo mi się podoba :)
    Sandicious

    ReplyDelete
  18. Nie no, szczena opada jak sie na Twoje fotki patrzy!!! Asiu wygladasz niesamowicie, a spodnica... no zazdroszcze Ci jej jak diabli!!! Piekna jest.
    Widzisz minelysmy sie na Kanarach, to moze w Meksyku sie spotkamy :)!!! Tez mi sie marzy :)!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej dzięki dzięki:*** Wiesz chyba kolory robią swoje bo dają po oczach;)) Szkoda że się rozminęłyśmy, mam nadzieję że się jeszcze spotkamy w ładnych okolicznościach:)

      Delete
  19. Jak pierwszy raz zobaczyłam te zdjęcia na insta od razu skojarzyły mi się z Meksykiem btw. też strasznie chciałabym tam pojechać, spódnica powala ! no i te foty.... ahhh <3

    pozdrawiam

    Kasia Szopa

    ReplyDelete
  20. Kochana ta sesja to istny obłęd jest !!! Genialne tło dla Twojej cudownej spódnicy!!! To jest naprawdę meksyk. Nie dziwię się, że musiałaš się zatrzymač przy tej przyczepie, też bym oszalała widząc takie cudo...i jak tu nie skorzystać, aż się prosi normalnie :) spòdnicy Ci zazdroszczę, jest oryginalna i taka śliczna. Wyglądasz tu jak wyrwana z innego świata !!!

    P.S. Śmiać mi się chce, bo ja na mojego też mòwię Michu :D

    Pozdrowionka
    Asia

    ReplyDelete
  21. Łaaa, jakie fajne tło robi ta przyczepa! Lubię! :D :)

    ReplyDelete
  22. Wow *.* jakie cudowne zdjęcia jeszcze ich klimat ! Rewelacja

    Stylizacja jak z katalogu Meksyku ! Mam nadzieję że ci się uda spełnić marzenie :*
    Śliczna fryzura <3
    Takie stylizacje sa najlepsze na ciepłe dni !
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.