olive

Monday, 11 April 2016 38 comments

 
Hej hej!!! To ja:)
 Udało mi się uniknąć wszelakich kataklizmów i tym samym wrzucić kolejnego posta ;)
Uwierzcie mi na słowo, że jestem z tego powodu naprawdę przeszczęśliwa! Choć w zasadzie pisząc te słowa nie wiem jeszcze czy zdołam opublikować notkę;)
Jeśli niedługo nacisnę "opublikuj" uznam że jestem prawdziwą szczęściarą, wiem co mówię ostatnio stale prześladował mnie komputerowy pech.
 
Zestaw całkiem prosty. Trzy elementy... Kombinezon, torebka i szpilki.
Aż korciło mnie żeby założyć trampki ale uświadomiłam sobie jak dawno nie miałam na nogach nic innego poza sportowymi butami.
Dla osób, które od jakiegoś czasu obserwują moje "modowe" wygibasy, fakt że owe buty posiadają oczy i uszy nie powinno być zaskoczeniem. Nie będzie też szokujące;)))
Z torebką też pokombinowałam. Kupiłam czarną pikowaną torebkę żeby mieć coś stonowanego i uniwersalnego w szafie. No i po dwóch dniach nie mogłam na nią patrzeć taka była jakaś smutna. Kupiłam naklejki i dopadłam biedaczkę;)
Sądziłam że będę miała coś oryginalnego...3 tygodnie później znalazłam na regale w Zarze prawie identyczną...:/
 Następnym razem będę musiała się bardziej postarać;))

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny:) Dziękuję, że przez te kilka miesięcy o mnie nie zapomnieliście:*















Foto  MICHU
 
kombinezon/jumpsuit  Zara
szpilki/heels Red or Dead London/Office
torebka/bag DIY Mango + Bershka



38 comments:

  1. No to mnie trochę sponiewierało- taka jesteś tu piękna!!! Strój palce lizać!!
    A torebkę to Zara od ciebie odgapiła, więc tylko dumna bądź i noś ją z uśmiechem, że to ty, ty taką wymyśliłaś:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah! Uwielbiam czytać Twoje komentarze, jesteś niesamowita!!:) Z tą Zarą masz 100% razji;);)

      Delete
  2. Torebka była smutna... No tak.. Jak tu jej nie rozweselić, takiej smutnej torebki... Tym bardziej, że mogłyby się z niej nabijać butki z oczami... Nie , wcale mnie nie dziwi, że Twoje buty mają oczy:)))
    Hihihi, a poważnie, to zestaw wymiata!!! Ja nie wiem, jak Ty to robisz, ale po prostu masz dar do takiego mieszania ciuchowego:))
    Buziole Rusałko:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie właśnie...wiesz ja i czarna prosta torebka...hm...nieeee!!!;))A tak w ogóle to chyba Tobie mieszanie ciuchowe też bardzo dobrze wychodzi:) Buziaki

      Delete
  3. Ale słodkie buuty :) Okulary też są piękne :) Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mam bardzo podobny kombinezon, tyko z jeansu.
    Osobiście go łączę ze sportowymi dodatkami.
    Na czółenka się jeszcze nie zdecydowałam, ale czas to zmienić.
    Super look z przymrożeniem oka ;)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja też właśnie stale w sportowych ganiałam, ale wiesz chciałam się sobie tego dnia podobać więc wybrałam szpilki;))

      Delete
  5. Genialna ta torebka, chyba Ci podkradnę ten pomysł na diy :-)

    ReplyDelete
  6. Super wyglądasz, obserwuję Twój blog od niedawna ale już teraz wiem, że będę tu zaglądać częściej:)
    Serdecznie pozdrawiam
    http://corazonfashionandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę!!! Miło mi że mnie odwiedzasz:) Pozdrawiam:*

      Delete
  7. Zawsze podziwiam Twoje zestawy. Potrafisz jak nikt wyszukiwać perełki :-)

    ReplyDelete
  8. Jakie piękne włosy! I buty też niezwykle przyciągają uwagę, są takie oryginalne.:)

    ReplyDelete
  9. Pięknie! Okulary najlepsze! :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kochana wyglądasz rewelacyjnie a Twoja torebka jest boska! ;))

    MERI WILD BLOG

    ReplyDelete
  11. Ty to maasz jednak dar to wprowadzania w jakieś rzeczy, drugiego życia ! hehehee torebka jest fantastyczna- bosko wyszla ! :) :) ja to mam dwie lewe ręce do takich rzeczy niestety grrrr ale Tobie dopinguje, powinnaś jakiś butik owtorzyć kochana, bo już niejednokrotnie pokazywalaś nam tu swoją kreatywność :D

    i jakie czadowe buty aaaaaaa nawet moj K. aż przecieral oczy ze zdziwienia :D heheheheehe

    super wyglądasz- mega pozytywnie :)

    Fajnie, że znowu jesteś :)

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. No Daria nie przesadzaj co jak co ale naklejki to byś dała przykleić!!;) Butik z chęcią i to nawet nie wiesz jaką aż mnie rączki swędzą żeby kombinować i kombinuję zwłaszcza z butami...tylko kto by te rzeczy uszaste kupował??;)) Co do butów to nie dziwię się reakcji, miałam je w sobotę w centrum handlowym nie było osoby która by nie zwróciła na nie uwagę. Zwłaszcza dzieciakom oczy wyłaziły z orbit;)))

      Delete
  12. Kombiwór - podoba mi się taka forma. Jak duża koszula zszyta w kroku. Butki - że ja takich nigdzie nie widuję, aż się gęba usmiecha na sam widok, a co dopiero, jak się w takich chodzi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dobrą nazwę znalazłaś;)W sklepie początkowo sądziłam właśnie że to koszula a potem radości nie było końca bo jako kombinezon podoba mi się jeszcze bardziej:)

      Delete
  13. omg!!! Jaki cudowny kombinezon!!! Popatrzę sobie jeszcze na Ciebie, bo wzroku oderwać nie mogę :)

    ReplyDelete
  14. Pomysł z naklejkami na torebce - po prostu czad!!! Kombinezon i buty też extra, co tu dużo mówić, wyglądasz fantastycznie!:*

    ReplyDelete
  15. Jak się cieszę, że wróciłaś! Dopiero teraz znalazłam Twój nowy adres w sieci. Piekna jak zawsze! Cudnie wyglądasz :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziękuję ale miło!!! :) Cieszę się że mnie znalazłaś:)

      Delete
  16. Wyglądasz świetnie jak zawsze. Kombinezon bym chętnie nosiła, kolor uwielbiam. Duży plus za pomysłową torebkę :D

    ReplyDelete
  17. kochana ta stylizacja jst obłędna! wyglądasz mega, mega, mega! <3
    Sandicious

    ReplyDelete
  18. O ja cie!!! Przez cala zime czailam sie na podobny kombinezon w H&M. Cene dali zaporowa, wiec czekalam az przecenia. W koncu zostaly rozmiary powyzej 40 :(.
    Pieknie wygladasz Asiu. Jak nic, pez Twoja dzisiejsza stylizacje, znowu zachoruje na taki kombinezon ;).
    P.S. Ze szpileczkami jest bossssko!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam ten ból ile razy ja na coś czekałam aż przecenią a później nie było rozmiarówki albo i tak w danym momencie nie miałam kasy na daną rzecz...Ale może jeszcze upolujesz na letnich wyprzedażach, oni czasem takie rzeczy wynoszą na sklep z magazynu że sama nie raz i nie dwa udało mi się nabyć ciucha do którego wzdychałam tęsknie sezon wcześniej! Będę trzymać kciuki żeby Ci się udało:)

      Delete
  19. kochana! stylizacja jest IDEALNA!!!!! <3 <3
    NAPISZ, Kto Ci zrobił taki przepiękny nagłówek ? <3<3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Monia :** Nagłówek autorstwa PatyChucky. Adres do bloga
      http://patychucky.blogspot.com.cy/ ale prościej będzie ją odlaleźć na insta ;)

      Delete
  20. Świetna całość, buty obłędne...pięknie wyglądasz.
    Ciesze się, że się udało opublikować...pozdrawiam serdecznie...

    ReplyDelete
  21. Jak zawsze poszalałaś :) Ale ja taką Cię uwielbiam :) Pozdrawiam (niegdyś stara lumpeksiara - teraz się przebranżowiłam) :)

    ReplyDelete
  22. Cuuuuuuuuudoooownie !!! Pozdrawiam Cię Asiu :-)

    ReplyDelete
  23. Jeju jaki cudowny styl *.* Trafiłam tu pierwszy raz i już wiem że zostaje na dłużej. Zakochałam się w stylizacji. Kombinezon ma cudowny kolor i krój sama z chęcią zaopatrzylabym się w taki, zwłaszcza ta szminka jest genialnym elementem ! Torebka jest boska wpadlas na genialny pomysł ! Śliczne wygladasz *.*
    *ByKocur*~klik

    ReplyDelete
  24. Super Kombinezon a z tymi butami po prostu bomba !
    Zapraszam na swojego bloga
    http://kejeffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.