Spring

Monday, 4 April 2016 45 comments

 
Hah! Jestem! Wróciłam!
Tak, wiem że to już było ale tym razem serio serio!!!
Nie mam kompletnie nic na swoje usprawiedliwienie....
...Bo to było tak...
Przeprowadzka.
 Wiadomo jak to jest z przeprowadzkami, nieczęsto mamy tyle szczęścia by trafić na mieszkanie w którym swobodnie fruwa wifi. Byłam szczęściarą przy okazji poprzedniej przeprowadzki, tym razem czekałam dobre dwa tygodnie. Gdy już rozemocjonowana i cała w skowronkach zasiadłam przed komputerem nastąpił koniec blogerskiego świata. Komp się zbiesił i kategorycznie odmówił posłuszeństwa. Kilka godzin próbowałam łagodnie z nim pertraktować, następnie go konkretnie ochrzaniłam, grożąc że wyleci przez okno.
Chciałam zapalić z tych nerwów gdy przypomniałam sobie że nie palę, chciałam pożreć tabliczkę czekolady gdy przypomniałam sobie że jestem na diecie.
Gdy po dwóch dniach męki, czyszczenia, instalowania, odinstalowywania ruszył poczułam totalną niemoc...dosłownie.
No i jeszcze skład osobowy w mojej szafie był delikatnie powiedziawszy mało atrakcyjny...ale jest lepiej. Więc wracam i mam nadzieję że mi wybaczycie!:)
 
 
 











 
Foto  MICHU
 
sukienka/dress Boohoo
torebka/bag Parfois
baletki/flats Mel by Melissa
clip in/hair extension IrresistibleMe
 


45 comments:

  1. Jak tylko zobaczyłam na Insta, to od razu musiałam tu przybiec, pięknie jest! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale się cieszę że przybiegłaś!!! :) I dziękuję :***

      Delete
  2. Moja piękna i jedyna , olśniewająco wygldasz !
    Lubie cieszyć oko twoim widokiem
    Ps . W przeprowadzkach to masz juz doświadczenie ;) ktora to juz ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej hej!! :) Dzięki Aniu:**
      W przeprowadzkach i pakowaniu walizek mam takie doświadczenie, że mogłabym się tym zająć zarobkowo;))) A która to już nawet nie liczę. Gdzieś zgubiłam rachubę.

      Delete
  3. Piękna TY :-)Maxi sukienka jest obłędna. Ładnie eksponuje plecy:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!!:** Prawda że ekstra, jak ją zobaczyłam z tymi wycięciami to stwierdziłam że szał i że kupuję!! Szybka decyzja jak nigdy bo ja mam zawsze dłuuugi przewód decyzyjny;)

      Delete
  4. Sukienka i torebka - Bomba !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  5. Ejjj no nareszcie, gdzies Ty nam znikla znowu na tyle czasu aaaaa ?? :O
    znowu przeprowadzka ? ja juz bym tego chyba nie przeżyła- także mega szacun kochana :)

    sukienka przeboska jest ajććććć troche taka grecka boginii znowu :D

    ile ja bym dala, aby juz moc w takich swobodnie sobie smigaać po dworze, ale u nas jak wiadomo z tą pogodą bywa roznie, także jeszcze trochę muszę uzbroić się w cierpliwośc grrr

    super wyglądasz kochana i cieszę się, że wrocilaś- mam nadzieje, że już na stale :*

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jestem. Trochę miałam różnych kłopotów po drodze ale jestem!!! Mega się cieszę że mnie jeszcze pamiętacie!!:)
      A pogodą się nie martw, za chwilę sama będziesz śmigać w kieckach!

      Delete
    2. To w takim razie się, że ta Twoja droga już "wyprostowala" się i wrocilaś :)

      U mnie byl w niedziele upał, ludzie w krotkich spodenkach i krotkich rękawkach chodzili, aż nie moglam uwierzyć, ale ja wtedy akurat caly dzien w pracy się kisilam grrrr :/

      Delete
    3. Bo to tak zawsze jest! Nieraz to juz przerabialam...

      Delete
    4. Ja zawwsze się smieję, że gdy pracuję to mega upaly są, a gdy Daria ma wolne, to od razu ulewa i piorunami strzelają :O

      Delete
  6. Czesc Asiula!!!! Gdzie Cie znowu przywialo Kochanie???? Ale strasznie sie ciesze, ze juz jestes!!!! Wygladasz przecudnie Rusalko....Sciskam Cie mocno!!!! Anka

    ReplyDelete
  7. Ok, spędziłam 1 dzień na tym blogu i już Cię uwielbiam! Masz super styl i aż po cichu zazdroszczę :P Torebka z tego zestawu jest mega! Kto by pomyślał, że w parfois takie cuda :) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj ale sie ciesze!!! Cieszy mnie gdy pojawiaja sie nowe osoby::) W Parfois to calkiem czesto cudenka bywaja a czasem nie ma kompletnie nic fajnego. Tak w kratke;)

      Delete
  8. Witaj :) fajnie ze się znalazłaś :) nie mogłam Cię znaleźć :) ciesze się ze wpadłaś do mnie. Dawno Cię nie widziałam i stwierdzam fakt że kwitniesz Kochana! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sukienka to na pewno mi zakwitła:));) A tak serio serio też się cieszę:*

      Delete
  9. Za to powrót w jakim stylu!!! Hippie rządzi!!! Jesteś jego królową!!!
    Piękna sukienka!!!
    Prawdziwa Rusałka!!! Zwiewnie... Cudnie...
    I włosy piękne! Fajny ten kolorek:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiedziałam że Ci się spodoba;)) Kolorek musi być, walka z kurczakiem na głowie mnie zmęczyła;)

      Delete
  10. Co tu dużo mówić. Stylizacja genialna!
    Będziemy często do Ciebie zaglądać :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/www.mrandmrchanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wow! Wyglądasz naprawdę pięknie! Kocham Twój styl, zawsze wykombinujesz tak świetny zestaw, że aż ciężko oderwać wzrok:)
    Przeprowadzki potrafią dać w kość, wiem coś o tym;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie, więc mnie rozumiesz...Dzięki dzięki za miłe słowa:**

      Delete
  12. Adoro tu vestido, es absolutamente maravilloso!!!!
    Un beso
    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias por su comentario:) Besos:**

      Delete
  13. Asiu, pasuje ci bardzo taki styl, jesteś prawdziwą rusałką i chyba nie ma osoby która by nie lubiła rusałek. Zwiewnie, wiosennie i radośnie :-) Pozdrawiam Cię bardzo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie są takie osoby co nie lubią rusałek;))) Ale ja się bardzo cieszę że się tak podoba. W sumie sukienka i cała reszta troszkę na poprawę samopoczucia. Dziękuję i buziam mocno :**

      Delete
  14. No proszę kiecka z Boohoo- oglądałąm stronkę, jest wybór:)
    Butki z serduszkiem przecudne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest jest i fajnie dorwać promocje:)To chyba mój ulubiony sklep;)

      Delete
  15. So lovely! I like the pictures too. Have a great day.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  16. Cudowne butki I torebka zachwycam sie! Pieknie wygladasz :)

    ReplyDelete
  17. Przeprowadzka to Twoje drugie imię ;)
    Pięknie wyglądasz, jak zawsze pełnia fantazji i odwagi ciuchowej!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo i trzecie i czwarte. Uwierz mi że jak widzę walizkę to mam ochotę uciec i schować się do jakiejś ciemnej szafy;)) Dzięki!

      Delete
  18. Strasznie lubię Twoje stylizacje! Serio, każda ma w sobie to coś.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej dzięki!!! Bardzo się cieszę bo jak dla mnie to Twój styl jest po prostu mega!!! I te Twoje nooogi modelki!!! Można się zakochać! Buziaki:**

      Delete
  19. Cieszę się, że udało mi się wreszcie Cię odnaleźć. Brakowało mi Ciebie. Kiecka świetna, butki też, a nasze kompy czasami dostają małpiego rozumu. Pozdrawiam Babooshka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!!Też mi Was wszystkich brakowało. A na te cuda techniki to nie ma czasem siły niestety:(

      Delete
  20. Wow! Ale sukienka, ale cudne "tyły". Pięknie, co tu więcej pisać!
    To jest złośliwość przedmiotów martwych, dobrze, że się już z nimi uporałaś.
    Wybaczamy i cieszymy się, że jesteś! Serdecznie pozdrawiam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla tych "tyłów" między innymi ją kupiłam:) Big love i to od pierwszego wejrzenia;) Z kompem była katorga, zwłaszcza że ja niezbyt komputerowa;) Pozdrawiam:)

      Delete
  21. Asiu, sukienka jest obledna!!! Buciczki i torebka - przeurocze, a Twoja grzywa i wlos dlugi, rozwiany - zachwycajace.
    Ciesze sie, ze wracasz, bo ogladanie Twoich styloweczk, to czysta przyjemnosc!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wracam i cieszę się że Ty się cieszysz Rudzielcu kochany! Grzywa ciachnięta spontanicznie, teraz odrasta i w sumie nie mam na nią pomysłu :/

      Delete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.