I'm so vogue // @pozerki

Friday, 6 May 2016 23 comments


Pastele pojawiają się każdej wiosny obok tych najbardziej nasyconych barw.
Wyczekiwane przez nas tak samo mocno jak pierwsze ciepłe promienie słońca.
Znudzone zimnem, lodowatymi podmuchami wiatru zrzucamy z siebie ciepłe czarne i brązowe sweterki i ochoczo przywdziewamy zwiewne szmatki w odcieniach delikatnego różu, żółci czy błękitu...Nawet szarości stają się jakby delikatniejsze i rozbielone...
I nie szkodzi że pod koniec lata nie będziemy już mogły na nie patrzeć, że mdlić nas będzie od samego patrzenia na nie;)
Pastele to nieodłączny element lata!

Koszulka dość "zaczepna"...w zasadzie zarówno so vogue czy so chic to określenia zarezerwowane dla wielkich modowego świata, ale co mi tam;))
Fajnie jest się czasem poczuć kimś wyjątkowym, choćby tylko dzięki koszulce;)
Miłego weekendowania!!
:****














Foto  MICHU

koszulka/ tshirt Pozerki.pl
botki / boots Charles & Keith
okulary/sunnies Primark
turban nn
spódniczka/ skirt hollymoda.pl



23 comments:

  1. Ty to mnie nigdy nie przestaniesz chyba zaskakiwać!
    Nie ma takiego stylu, w którym byś się nie odnalazła!

    ReplyDelete
  2. Jak ślicznie wyglądasz jejku *.*
    Cudownie wygladasz masz niesamowity styl i jego wyczucie !
    Mega spódniczka i buciki *.*

    ReplyDelete
  3. Akurat Asiu Ty jesteś So Vogue ! Ze swoja uroda , i sposobem noszenia ubrań jesteś wyjątkowo wyjątkowa ! So chic !!!!

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw! Okulary, koszulka, spódniczka cudo! Może tylko buty nie do końca przypadły mi do gustu, ale całość naprawdę jak z vogue. :)

    ReplyDelete
  5. Ja, to z pastelami na bakier jestem... Jakoś mi z nimi nie po drodze;)
    Ale Tobie w nich ślicznie! No i ten turban jest wyjątkowy! Zawsze tak namieszasz, że szczena opada!
    Buziaki!!!

    ReplyDelete
  6. Genialna ta spódniczka! Fajna całość :-)

    ReplyDelete
  7. Fenomenalna niczym przyłapana przez paparazzi gwiazda !!! Zawsze stylowa, bezbłędnie ubrana, ikona mody, artystka <3 tak Cię postrzegam :) niesamowita stylizacja od stóp po czubek głowy (dosłownie) kocham te botki odkàd je zobaczyłam na Instagramie, a spódniczka to śliczna perełka, natomiadt t-shirt - perfekcyjny, bo pasuje do Ciebie <3

    Buziaki kochana :**

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wyglądasz, buty przyciągają uwagę piękna Rusałko...pozdrawiam...

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz, wszytko mi się podoba :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Great post! Love the images as well. Hope you have an awesome new week.

    Style For Mankind
    Bloglovin

    ReplyDelete
  11. Dlatego ja wlaśnie tak stopniowo dozuję sobie te pastele i nie tylko latem i wiosną, ale szczegolnie zimą, gdy na dworze szaro, buro i ponuro- aby wlasnie na koniec lata nie zbrzydly mi, tak jak piszesz :)

    Przeuroczo dziś wyglądasz- tak delikatnie, świeżo i dziewczęco- to pewnie przez tą spódniczkę- bardzo wdzięczna jest ! <3

    i ten "turban" bardzo mi się podoba :)

    buziaki :*
    Daria

    odp. u siebie pod postem :)

    ReplyDelete
  12. Masz fantastyczne wyczucie stylu. Nigdy nie widziałam nic co by mi się u Ciebie nie podobało :-)

    ReplyDelete
  13. Ty jesteś tak stylowa i wyjątkowa, że ta koszulka bardzo Ci pasuje!
    Pięknie - wszystko mi się podoba, zresztą jak zawsze u Ciebie:)

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw, cudna ta spódnica, masz bardzo zgrabne nogi, botki śliczne. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Świetny zestaw, uwielbiam pastele :) Cudowne buciki <3

    ReplyDelete
  16. Nie przepadam za nadrukami na koszulkach, ale całokształt dla mnie na 5+! I buty świetne, tak, buty najlepsze

    ReplyDelete
  17. Asiu, Ty to zawsze tak pokombinujesz, że słów mi brak, aby wyrazić swój zachwyt!!!
    Pięknie jest :D!!!

    ReplyDelete
  18. WOW! Ale dobry look!
    Nerka i spódnica cuuudo :)

    ReplyDelete
  19. Jak jest taka piękna figura to każda rzecz wygląda na Tobie Asiu perfekcyjnie !!! Cudny letni zestaw i już ciepłym słoneczkiem powiało :-) Uwielbiam Twój styl! Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  20. a Ty jak zawsze piękna i mega stylowa. Look idealny, biorę w całości :)

    ReplyDelete
  21. Cudowności, a ta spódnica układa się tak pięknie, że nie mogę się napatrzeć! <3

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.