Blue blue jeans //@pozerki... ulubione outfity z tygodnia

Saturday, 4 June 2016 17 comments

Cześć!!!
Dawno mnie tu nie było...bardzo bardzo dawno. Niestety życie weryfikuje nasze plany i postanowienia a doba też nieraz bywa za krótka by znaleźć czas na wszystko...
Ale jestem i to z dość nietypowym postem...postanowiłam zebrać dziś w jednej notce ulubione stylizacje z ostatnich tygodni. Przekonacie się, że styl boho "przykleił" się do mnie na dobre;);)
Rzeczą, która stale się przewija są urocze jeansowe espadryle od pozerki.pl oraz rożnego rodzaju nakrycia głowy, które pozwalają mi okiełznać odrastającą już grzywkę (zawsze po jakimś czasie zaczynam żałować że ją obcięłam;))
Z uwagi na dość sporadyczną ostatnio moją tu obecność,  zachęcam do śledzenia mnie na instagramie.
Wpadajcie po codzienną dawkę "mody" oraz pozytywnej energii!!!:)
Buziaki :***






spódniczka/skirt Pink Woman, top Zara, espadryle/espadrilles pozerki.pl , kapelusz/hat Stradivarius, torebka/bag Stradivarius


jeans Zara, top Zara, espadryle/espadrilles pozerki.pl ,torebka/bag Furla candy




sukienka/dress Miss Selfridge, sandały/sandals no name (old), okulary/sunnies Kellys Cyprus, torba/bag Bershka


top tk maxx, szorty DIY, torebka/bag Parfois, opaska/headband Bershka, buty/shoes Topshop



sukienka/dress Zara, torba/bag Parfois, okulary/sunnies allegro. sandały/sandals no name (old)



Foto  MICHU

17 comments:

  1. A ubierałas sie kiedyś inaczej niz boho ?!
    Dla mnie boho to Ty !

    ReplyDelete
  2. Jeju pierwsza stylizacja *.* O mój Boże m to jest coś cudownego *.*
    Bluzeczka jest mega ! Trzecia i czwarta stylizacja również piękna *.* Buciki z czwartej stylizacj skradly me serducho <3
    Wygladasz mega a ten styl idealnie do ciebie pasuje !
    Każda stylizacja cudowna i nadzwyczajna !
    *ByKocur*Zapaszam~klik

    ReplyDelete
  3. wszystkie stylizacje są super ! ;)

    ReplyDelete
  4. Wszystko pięknie, nie mam faworyta, bo podobasz mi się w każdej wersji.
    Śliczne kotki się przyplątały.
    Serdecznie pozdrawiam...

    ReplyDelete
  5. Po prostu urodziłaś się już w stylu boho:))
    Wszystkie zestawy są rewelacyjne i niepowtarzalne! Ale zauroczyłaś mnie tą kiecką w krateczkę!!!
    Powinnaś częściej takie nosić! Jesteś taka zgrabna! Jak nie teraz, to kiedy!:))
    Buziole!!!

    ReplyDelete
  6. Ten z sukienką w krateczkę vichy- piękny, a następny jeszcze lepszy!
    Genialnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  7. Oj Asiu!!! Na kazdym z tych zdjec wygladasz cudownie!!!
    Haha... nie tylko styl Boho przykleil sie do Ciebie, ale i slodki kociaczek :)!!!
    Pozdrawiam goraco :)!!!

    ReplyDelete
  8. Widzę, że oprócz boho, przylepiły się do Ciebie też wszystkie okoliczne koty :) Czyżbyś nosiła w torebce karmę dla kotów? No to witaj w klubie :)
    PS. Czy ostatnio mieszkasz w Limassol?

    ReplyDelete
  9. No tak, brak czasu... Co nie zmienia faktu że zestawy odjazdowe...:P!!!

    ReplyDelete
  10. jesteś MISTRZ! UWielbiam Twoje zestawy!! ;)

    ReplyDelete
  11. Doskonale Cię rozumiem, ja złapię rytm na miesiąc, dwa, a potem znowu wyskakuje coś ważnego i blog idzie w mega odstawkę, no niestety, życie... Kurczę, Ty zawsze jesteś taka 'swoja' w tych zestawach i w sumie niezależnie w jaki styl pójdziesz, to gdyby zasłonili Ci twarz, wiedziałabym, że to Ty! :) Świetne sety, najbardziej podoba mi się chyba 1 i 4, buziaki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie zycie...do tego jeszcze od dobrych 3 tygodni jestem bez komputera bo wydal z siebie ostatnie tchnienie po 4 latach pracy :( No cos pecha mam ostatnio... Mowisz ze az tak charakterystyczna jestem;);) Dziekuje i ciesze sie ze sie Tobie podoba:)

      Delete
  12. Ech...to tylko grzywka. Ja żałuję że obcięłam włosy. Jeszcze dwa miesiące temu miałam za tyłek :<
    Mi się najbardziej podoba ostatnia stylizacja :)

    ReplyDelete
  13. Zdecydowanie drugi (bo ta bluzka <3) i czwarty (bo klimat boho!) - to one są moimi faworytami.
    Ale Ty, Asiu, zawsze wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  14. Świetne zestawy, podoba mi się połączenie kolorów, fasonów i detali, torebek okularów i butów. Po prostu super.

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.