Exotic

Thursday, 14 July 2016 22 comments


Hej!!:)
Wiecie co? Znów nawaliłam i to na całej linii...
Miałam wrócić do regularnego blogowania i nie było mnie ponad miesiąc!!
Chciałabym krzyknąć czyja to wina??? Tak by ktoś mógł odpowiedzieć że pingwina...
A tak naprawdę to wina komputera, który po czterech latach nadmiernej eksploatacji oraz wożenia w walizkach wszelakimi środkami transportu (nie zawsze komfortowymi) postanowił wykitować!
Zatem wykitował i to w wielkim stylu!!! Ani prośba ani groźba do niego nie przemówiła.
Troszkę czasu minęło i udało mi się nabyć nowe bejbi, zatem wracam... o ile znów mi coś w tym nie przeszkodzi.
 Wybaczcie moją nieobecność na Waszych blogach oraz brak aktywności w głosowaniu na Wasze stylizacje (Edyta zwłaszcza Ciebie chciałam wspierać ale mogłam tylko mentalnie).
 Jedynym urządzeniem zapewniającym mi kontakt z internetowym światem był telefon.
Niestety nie wszystkie strony chciały się na nim załadować...

Dziś pozostaje mi życzyć sobie aby kolejny post pojawił się niebawem i nadrobić blogowe zaległości:)
Zostawiam Was z fotkami (mam nadzieję,że się spodobają).
Jeśli tylko macie ochotę wpadajcie na instagram po codzienną dawkę zdjęć:)

Buziaki i do zobaczenia:**















Foto  MICHU


szorty/ shorts Zara
torebka/bag Pauls Boutique London
espadryle/flats pozerki
okulary/sunnies Boohoo

22 comments:

  1. A ja to już jakoś tak przywykłam do śledzenia Cię na instagramie, że prawdę powiedziawszy blog jest w mojej opinii u Ciebie tylko do niego dodatkiem ;P
    Myślę, że nie jestem odosobniona, także nie miej wyrzutów sumienia ;)

    Bardzo fajne spodenki!
    no i turban!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie masz rację;) Dłuuugo mnie tu nie było a na instagramie staram się być codziennie. Cieszę się, że choć tam mam z Wami kontakt. Dziękuję za odwiedziny. To bardzo miłe:)

      Delete
    2. W sumie jeśli ma się telefon dobrej jakości albo sprzęt, z którego zdjęcia możesz szybko zgrać do jakiegoś urządzenia dość mobilnego, to aktywność na instagramie jest o wiele łatwiej ogarnąć i wymaga ona od Ciebie mniejszego nakładu pracy.
      Sporo blogerek działa już tylko i wyłącznie właściwie na Instagramie - ja to rozumiem.
      Tam i o zasięgi jest przecież dziś po ludzku nawet łatwiej ;)

      Delete
  2. Mam Cię na bieżąco na Insta. Zresztą sama chyba tam częściej jestem niż gdzie indziej.
    Pozdrawiam :-) Fajniutka propozycja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem wiem ja Ciebie też i to jest super!!!:)

      Delete
  3. Dla mnie fajnie , że wróciłaś, bo przekonałaś mnie swoją stylizacją do takich kolorów :)
    Świetny kontrast dekoracyjnych spodenek, torebki, okularów z prostym podkoszulkiem i espadrylami,
    i odlotowy turban :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę! Fajnie przeczytać że się cieszysz z mojego powrotu a jeszcze fajniej że przekonałam Cię do nasyconych kolorów:) Kiedy w nich chodzić jak nie teraz ??:) Pozdrawiam:*

      Delete
  4. Fajny ten instagram, a tak długo się opierałam.
    Ale blog to blog ;)
    W każdym bądź razie uważam, że kto jak kto, ale Ty masz co pokazywać, boś zawsze oryginalna i w ciekawych oklicznościach przebywająca! Więc weź nie znikaj, dbaj o komputer itd!
    Buziole! :* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie bardzo fajny a też nie mogłam się do niego długo przekonać;) Jak się przekonałam to furorę zaczął robić snapchat al edo tego to już mnie chyba nikt nie zmusi chyba nie mam daru do nawijania przed kamerą, mało medialna jestem haha;))) Miło czytać o tej oryginalności bo przecież mnóstwo oryginalnych stylówek się w sieci pojawia. Dziewczyny mają naprawdę genialne pomysły i widać że żyją modą, ja focę zestawy po bułki do sklepu...Na tyle mi czas i życie pozwala. O komputer będę dbać może trochę pociągnie:)

      Delete
  5. a ja nie chce insta ,fb i innych mediow
    bloga tez musze zlimitowac
    bo mi czytalnictwo spadlo

    ale twoje styloweczki po bulki lubie bardzo

    ReplyDelete
  6. No dzieje się na tym pentagramie u Ciebie kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  7. Oooooosz Ty i znowy zostawilaś nas na takl dlugoooo- jesteśmy nie pocieszone buuuu :(
    lud domaga się teraz częściej postow :D hehe

    Kochana w pięknym stylu do nas powrocilaś- i ponownie cieszę się, że jesteś ! :D

    Super wyglądasz w tych krotkich wloskach, o wiele lepiej niż w dlugich- teraz tak subtelnie i dziewczęco :D

    Czadowe okularki i szorty <3 chcę ! <3

    Mam nadzieję, że na FB też będziesz dodawać jakieś foty, bo ja instagrama jeszcze niestety nie dorobilam się :P heheh

    buziaki :*
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, czy Ty masz jakieś konto blogowe na FB, żebym mogla być na bieżąco z postami ? :)

      Delete
  8. Jak zawsze piękna i stylowa :) Mam Cię częściej na Insta, chociaż nie zawsze mam czas tam zajrzeć, ale przynajmniej tam częściej Cię widzę niż na blogu :) Wyglądasz świetnie, ale to żadna nowość, bo zawsze tak wyglądasz :*

    ReplyDelete
  9. Super love your yellow shorts. It's so cool.

    ReplyDelete
  10. Ja cię podziwiam codziennie na instagramie :*

    ReplyDelete
  11. Zlosliwosc rzeczy martwych ;)!!! Wazne, ze nabylas nowy sprzet i bedzies na blogasie czesciej :)!!! Ja na istagram nie mam czasu (na blogasa tez, ale jakies przyjemnosci w zyciu miec trzeba).
    Fajnie wygladasz Asiu w tych egzotycznych kolorkach :)!!!

    ReplyDelete
  12. Ale za to jak już wracasz, to w wielkim stylu!!! Kolorki wymiatają!!!
    Jak zawsze nietypowo, po "rusałkowemu":D
    Ja dziękuję Asiu za dobre chęci! To tez ważne, że ktoś o Tobie myśli:)))
    Buziole!!!

    ReplyDelete
  13. Ślicznie wyglądasz, okulary super...to się nazywa złośliwość przedmiotów martwych ha!ha!...serdecznie pozdrawiam...

    ReplyDelete
  14. Pięknie, oryginalnie, torebeczka i okulary the best! :)

    ReplyDelete

Instagram @lookofmermaid


SZABLON BY: PANNA VEJJS.